2012. március 21., szerda

Bemutatkozás

Szeretettel üdvözöllek! 

Kanozsai Krisztinának hívnak. Szabadidőmben kínai gyógymasszázzsal, chen stílusú taiji és csíkung oktatással foglalkozom. A masszázs régóta érdekelt, mindig is voltak barátaim, kollégáim, akik szerették és kérték, hogy masszírozzam meg sajgó tagjaikat. Valahogy ösztönösen megtaláltam a fájó pontokat és erős, de kellemes kezeléssel fel tudtam oldani őket. 2006-ban vettem részt az első masszázs tanfolyamon, azóta szinte folyamatosan képzem magam. 2009-ben gyógymasszőri, 2010-ben tui-na (kínai) masszőri oklevelet szereztem.
Mesterem: Han Kui Yuan és Kiss Zsuzsa
A taijit 2004 júniusában kezdtem tanulni Juhász Imrénél. Kezdetben yang stílusú Pekingi 24 lépéses formagyakorlatot tanultam, majd 2005 januárjában kezdtem meg a chen stílus tanulását. Ezután kb. 1 évig párhuzamosan tanultam a 2 stílust. 2005.szeptemberétől mind a mai napig Han Kui Yuan mester tanítványa vagyok, de nagyon sokat köszönhetek néhány vezető tanítványának, akiktől folyamatosan tanulok (lásd alsó fotón). 2007-2010 között számos hazai és nemzetközi versenyen vettem részt tradícionális taiji formagyakorlat kategóriában, többnyire jó eredménnyel. 2010-ben mesteremtől megkaptam az edzői minősítést, amit 2011-ben tettem hivatalossá,az OKJ-s edzői vizsga letételével.
Tanáraim (balról): Juhász Imre, Molnár Gábor, Tömösi Örs
Célom, hogy megismertessem az érdeklődőket az általam is gyakorolt kínai mozgásművészetekkel és továbbadjam azokat az egészségmegőrző gyakorlatokat, melyeket kínai mesterek nemzedékeken át tökéletesítettek és mesterről-tanítványra örökítettek. Szeretnék minél több embert rávenni a rendszeres testmozgásra. Megmutatni nekik, hogy idősebb korban, jelentős súlyfelesleggel, több gyermekes anyukaként, minimálbérből is lehet minőségi életet élni. Nem állítom, hogy könnyű és sok lemondással jár, de aki hosszútávon és elszántan szeretné harmonikusabbá és egészségesebbé tenni az életét, az előbb-utóbb megtalálja az útját. Ebben szeretnék segíteni.